Asiakascase: Haastavat asiakastilanteet ja niistä palautuminen

DB Schenker

 

Valitsimme toteuttajaksi Valmennustalo Virta Oy:n, sillä heidän tarjoamansa sisältö vastasi parhaiten kokeneiden ammattilaistemme tarpeisiin kohdata haasteellisia, tunnepitoisia asiakastilanteita ja palautua niistä.

Valmennuksella haettiin lisää ammatillisia valmiuksia toimia tunnelatautuneissa asiakastilanteissa, kehittää kriittisen palautteen vastaanottokykyä ammatillinen etäisyys säilyttäen, saada vinkkejä omien tunteiden säätelyyn ja oman mielen rauhoittamiseen sekä kehittää itsemyötätunnon taitoa.

Koulutus onnistui erinomaisesti. Yleisarvosana oli 4,8/5,  palautteeseen vastasi yli 50 osallistujaa.
100% vastaajista suosittelee koulutusta!

Osallistujien kommentteja valmennusaamupäivästä

”…Opin armollisuutta itselleni. Sen, että ei pitäisi olla liian ankara ja jäädä märehtimään liikaa omia tekemisiään. Myös hyviä vinkkejä asiakkaiden rauhoittamiseen.”

”Näitä asioita ei tule ajateltua normiarjessa, tekee vain töitä. Ensinnäkin tuli hyvä tunne, että perehdytään asiakaspalvelun työhön ja näin monipuolisesti. Oli hyvä, että oli juuri meidän työhön liittyvät esimerkit. Tuli arvostettu olo ja sellainen ”kaikki me olemme samassa veneessä” -fiilis”

”Olen niin iloinen tästä koulutuksesta tiimillemme ja toivon että sillä vähenee märehtiminen ja vatvominen joka lisää vain pahaa oloa.”

 

DB Schenker
Jaana Ranta-Pantti
HR Specialist, Occupational Health Manager
jaana.ranta-pantti(at)dbschenker.com

Lue lisää valmennuksistamme! 
Haastavista asiakastilanteista palautuminen 
Muista myös webinaaritoteutus!